Möhippa

Då är man hemkommen från Stockholm och helgen har varit helt fantastisk!
Min möhippa ägde rum och jag blev kidnappad vid 08.00 av mitt brudfölje. Jag blev så glad och nervös att jag började gråta. Med ögonbindel sittandes i baksätet på en cab kördes jag runt i Stockholms stad med dunkade hög musik.
Skulle jag hoppa fallskärm? Åka finlandskryss? Eller sälja pussar på stan? Var sjukligt illamående av att inte veta vad som skulle hända och var lite smått nödig där i baksätet.
Efter att åkt hiss, gått i trappor och tillslut hamnat högt upp på ett blåsigt ställe. Jag var riktigt skakis i knäna och trodde för en kort sekund att de skulle slänga mig ner för ett stup.  Ögonbindeln åkte av och framför mig stod mina härliga tjejer  med champagn i glasen! Det var helt jädra fantasiskt underbart!
Dagen var kanon och jag hade så himla kul! Jag kan inte riktigt förklara i ord hur glad ni gjorde mig denna dag och idag, måndag, har jag fortfarande ett fånigt leende på läpparna och är fortfarande rörd över allt ni fixat och ordnat med! Jag vill verkligen tacka er för en kanondag och att ni visste precis vad jag inte ville göra och vad jag ville göra!
Ni är fantastiska!
Så idag är det alltså bara 40 dagar kvar till den stora dagen. Idag blir det träff med Märta på Bröd o Sovel. Det är hon som ska fixa tårtan till den stora dagen.
Vi hade tänkt oss något sådant här!
God måndag!
Då är man hemkommen från Stockholm och helgen har varit helt fantastisk!
Min möhippa ägde rum och jag blev kidnappad vid 08.00 av mitt brudfölje. Jag blev så glad och nervös att jag började gråta. Med ögonbindel sittandes i baksätet på en cab kördes jag runt i Stockholms stad med dunkade hög musik.
Skulle jag hoppa fallskärm? Åka finlandskryss? Eller sälja pussar på stan? Var sjukligt illamående av att inte veta vad som skulle hända och var lite smått nödig där i baksätet.
Efter att åkt hiss, gått i trappor och tillslut hamnat högt upp på ett blåsigt ställe var jag riktigt skakis i mina knän och trodde för en kort sekund att de skulle slänga mig ner för ett stup.  Ögonbindeln åkte av och framför mig stod mina härliga tjejer  med champagne i glasen! Det var helt jädra fantasiskt underbart!
Dagen var kanon och jag hade så himla kul! Jag kan inte riktigt förklara i ord hur glad ni gjorde mig denna dag och idag, måndag, har jag fortfarande ett fånigt leende på läpparna och är fortfarande rörd över allt ni fixat och ordnat med! Jag vill verkligen tacka er för en kanondag och att ni visste precis vad jag inte ville göra och vad jag ville göra!
Ni är fantastiska!
Kidnappad och lite smått nödig
Så idag är det alltså bara 40 dagar (!!) kvar till den stora dagen. Idag blir det träff med MärtaBröd och Sovel. Det är hon som ska fixa tårtan till den stora dagen.
Vi hade tänkt oss något sådant här!
Foto: pmrestauranger.se
Ha en superbra måndag!

Kommentera inlägget här :