Programblad

Har försökt att nå vår präst som ska viga oss men det verkar totalt omöjligt. Behöver komma i kontakt med henne för att sätta programmet i kyrkan. Vi vet ju vilka psalmer och låtar som ska skrivas men problemet är att vi inte riktigt vet vart i programmet själva vigseln ska komma in...
Vi vill gärna få detta gjort så vi sedan kan trycka upp våra programblad och det vill vi ju göra inom den närmsta veckan!
Åhh kan saker inte bara funka smärtfritt??
Här finns lite tips på hur olika programblad kan se ut. Jag vill ju inte ha "vanliga" traditionella... såklart!
Har också fått överge tanken på mina skor. Det gick INTE att gå ut dem så nu får vi försöka hitta ett par andra skor! O jag har nog redan hittat dem! :) Höga klackar är det ju såklart, vad annars?
Med mina 160 cm mot Vs 190cm så får jag ju inte se alldeles för kort ut!

Kommentera inlägget här :