Viktor! Läs detta!

Som sagt så var det ju jag som firade till Viktor förra året när vi semestrade i Paris. Jag slog slag i saken och mitt på Champs Elysée friade jag till en mycket chockad men väldigt glad kille!
Våra ringar blev i vitt guld och min blev en 3mm smal med diamanter runt omkring.. eller som ngn sa
"Åhh har du strass på ringen.. vad fint!"
FAIL!
Ok, parentes... Hur som!
Min plan var att jag sedan skulle få en till ring vid vigseln och att Viktor endast skulle ha den han fick vid förlovningen (för den var rätt fet den ring han fick!).
Nu har han bestämt att jag inte får se denna vigselring förrän framme vid altaret. För nu är det hans tur att överraska mig.
Ehhh... ok! Ta ett djupt andetag!
Han löser väl detta? Han förstår väl vad jag gillar?? Han måste ju förstå att det är vitt guld som gäller och en solitärring?!
Så... Viktor!
Ifall du läser detta så kan du ju se på bilderna nedan vad jag har tänkt mig att du ska titta på! Detta är bara ett litet tips men jag kan tänka mig att detta kan vara ett bra tips för dig.
Så om jag blir stum framme vid altaret kan det vara så att ringen är perfekt eller att jag vill halshugga Viktor... Typ!
Fick även veta idag vad för bil vi ska färdas i från bröllopet! Den är så fin och jag blev överlycklig att Viktor lyckats styra med detta!
Ha det gott!
A.

Kommentarer :

#1: Sarah

Hahaha, du är ju för jäkla rolig! Förstår faktiskt om Viktor vill överraska dig också lite, men nu har han ju fått gott om hintar ;)

skriven

Kommentera inlägget här :