imorgon gäller det

Hallå där!
Jag har varit alldeles för jädra dålig på att skriva något om de senaste veckorna! Förlåt men det har liksom inte riktigt blivit tid till det.
 
Den senaste tiden har egentligen inte varit så stressade men det har varit fullt upp hela tiden. Mycket småsaker och sådant som ska ordnas.
 
Igår kom i allafall tältet och det är gigantiskt! Det tog en hel dag för killarna att få upp det men nu har vi iaf gjort det regnsäkert... för vädret ser väl sådär lagom ostadigt ut.
 
Ikväll har vi även varit på Brygghuset för en liten försittning inför morgondagen... herregud det är imorgon vi gifter oss!! ofattbart men helt jädra underbart härligt!! 
 
50 av de alla inbjudna medverkade ikväll och det kändes sådär lagom härligt och alla var så himla glada OCH det betyder verkligen så mycket för oss. Tack för att ni tog er tid att vilja vara med ikväll också!
 
Så nu ligger jag i sängen och ska försöka sova. Ligger och smygtittar på min klänning och allting är så tyst. Det är bara jag och mina tankar. Nu är det sista natten som något jag har varit och imorgon är första dagen som något helt nytt! Imorgon blir jag någons fru! imorgon blir jag fru Hallberg!! 
Känns ändå lite vemodigt att "lämna" mit familjeband men jag kommer ju skapa något helt fantastiskt och nytt med V. Känsla är underlig men helt underbar!
 
Så de flesta gästerna är redan här. Tältet har kommit. Borden är dukade. Blommorna är arrangerade. Ölen är kuld. Kocken är här! 
Det kan inte bli mer än klart för imorgon smäller det! Ordentligt!! 
 
God natt!

Kommentarer :

#1: Ann

Låter alldeles underbart!!! Kramar i massor

skriven

Kommentera inlägget här :